Siemka

Jestem SuperGirl070 , ten blog będzie o różnych nowościach,metarmofozach i o wszystkim innym :D .Więc dodajcię się :D

Serdecznie pozdrawia SuperGirl070 i zuzka_puk199706

Obserwatorzy

wtorek, 26 października 2010

Wyprzedaż w starplazie ;)

Kilka(chyba 2) dni temu rozpoczęła się wyprzedaż w starplazie. Około 70-75% przecenionych ubrań możemy znaleźć w sklepie zwanym "Bisou". Tam też można znaleźć najładniejsze rzeczy na wyprzedaży w tym miesiącu. Wczoraj zdobyłam za zaledwie 4 sd szarą spódniczkę w kwiatki, właśnie w sklepie Bisou. Prezentuje się ona tak:







A tak wygląda w mojej jesienno-zimowej kreacji(na mnie oczywiście ;] ):




Dodam, iż "polowałam" na tę właśnie spódniczkę już od dłuższego czasu, ale zawsze o niej zapominałam. Ale to dobrze, bo przynajmniej zaoszczędziłam trochę kasy ;P

A dla niezdecydowanych na żaden przedmiot pokazuję listę moich "rzeczy do zdobycia" na tego-miesięcznej wyprzedaży:





A teraz rzeczy, które już kupiłam ;)



Dziękuję za uwagę, pozdrawiam z rozchmurzającego się właśnie Poznania(mojego miasta ;P)
Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz